Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα της αγοράς σας ή να ζητήσετε την αντικατάστασή τους στις ακόλουθες περιπτώσεις:
α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της PRISMA σας παραδόθηκαν προϊόντα άλλα ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε
β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν ή απουσιάζει η συμφωνημένη ιδιότητά του και υπό την προϋπόθεση ότι
(i) δεν προβλέπεται διαφορετικά από την εγγύηση του παραγωγού, ή του εισαγωγέα και το προϊόν βρίσκεται εντός εγγύησης, οπότε και ισχύουν οι όροι εγγύησης, ή
- αν δεν υπάρχει εγγύηση κατά το (i) δεν έχει επέλθει η νόμιμη παραγραφή των δικαιωμάτων του αγοραστή ή
- αν δεν υπάρχει εγγύηση κατά το (i) και το ελάττωμα ή η ιδιότητα που λείπει δεν είναι σημαντική.
Το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή είναι απαραίτητο να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άθικτη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. απόδειξη λιανικής, Τιμολόγιο/ΔΑ κ.α.). Σε περίπτωση ανοιγμένης συσκευασίας η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή και το προϊόν επιστρέφεται στον πελάτη με χρέωση του ιδίου. Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή μόνο κατόπιν επικοινωνίας την ημέρα της παραλαβής ή την επόμενη εργάσιμη με την εταιρία μας. Κατά τη συνεννοήση με τη PRISMA πρέπει να αναφερθούν λεπτομερώς τα ελαττώματα του προς επιστροφή προϊόντος. Παραλαβές επιστροφών από τη PRISMA γίνονται δεκτές μόνο εφόσον έχουν εγκριθεί από την εταιρία.